خدمات مدیریت صفحات اجتماعی

خدمات اینستاگرام - توییتر - فیسبوک - واتساپ - یوتوب

در حال حاضر استفاده از شبکه های اجتماعی برای اهداف بسیار زیادی صورت می ‌گیرد که یکی از مهمترین موارد استفاده از این فضاها راه اندازی کسب و کارهای مختلف است.
اما برای این که کسب و کارها در این فضا گسترش پیدا کنند، نیازمند مدیریت های قوی شبکه های اجتماعی هستند.
این مدیریت و کارشناسی صفحات اجتماعی، نیاز به صرف وقت و مهارت های خاص دارد. در ادامه به معرفی برخی از این مهارت ها خواهیم پرداخت.

اینستاگرام Instagram

اینستاگرام به عنوان یک آلبوم شخصی مطرح است که هر روزه بر پلتفرم‌ های آن افزوده می ‌شود در حال حاضر امکان انتشار تصاویر، ویدئو و متن با
استفاده از فیلترهای مخصوص امکان پذیر می باشد.

توییتر Twitter

توییتر یک پلتفرم پر کاربر هست که در آن دلنوشته ها، حرف های روزانه و همچنین برخی از مطالب کاملا تخصصی اشتراک گذاری می شود.

فیسبوک Facebook

از محبوب ‌ترین شبکه ‌های اجتماعی که در کل جهان کاربران زیادی دارد؛ از این شبکه برای معرفی کسب و کارها، ارتباط با دوستان و انتقال اخبار در سراسر جهان استفاده می برند.

واتساپ Wahtsapp

واتساپ در واقع یک پیام رسان بوده و کار ارتباط صوتی، تصویری و متنی را انجام می دهد، در حال حاضر این نرم ‌افزار از یک میلیارد کاربر فعال برخوردار است.

یوتوب YouTube

یوتوب یک شبکه اجتماعی که کاربران در آن می توانند به صورت رایگان، ویدئو های خود را به اشتراک بگذارند و با راه اندازی یک کانال شخصی، برای خود کسب و کار راه اندازی کنند.
اینستاگرام

اهمیت استفاده از اینستاگرام در موفقیت کسب و کارها

در بین شبکه های اجتماعی مختلف، اینستاگرام نقش تاثیر گذاری در حال حاضر در بازاریابی و افزایش فروش مشاغل گوناگون دارد.
در این فضا کاربران بسیار زیادی در حال فعالیت هستند که می تواند یک دلیل قانع کننده برای رقابت کسب و کارها محسوب شود.
این شبکه اجتماعی به دلیل اینکه محتوای بصری و متنی را با یکدیگر ترکیب می نماید، قادر است به طور موثرتری بر روی مغز انسان تاثیرات طولانی تر بگذارد.
به طور کلی در اینستاگرام قابلیت های زیادی وجود دارد که استفاده از هر بخش آنها می تواند بر رشد بیشتر پیج موثر باشد.
مهمترین دلایل استفاده اینستاگرام در موفقیت کسب و کارها:
•    رشد کسب و کارها بدون محدودیت از لحاظ جغرافیایی، مکانی و زمانی، در هر ساعت از شبانه روز
•    امکان راه اندازی کسب و کار مستقیم در اینستاگرام بدون نیاز به فضاهای واقعی مانند فروشگاه و مغازه
•    معرفی کسب و کار با کمک گرفتن از ارائه داستان های جذاب و نمایش پشت صحنه افراد فعال در این حوزه
•    برقراری ارتباط با افراد تاثیرگذار در این حوزه مانند: اینفلوئنسرها، افراد معروف و بلاگرها
•    کمک گرفتن از هشتک ها برای معرفی بیشتر کسب و کار و رقابت با استفاده از کلمات کلیدی مناسب هر حوزه 
•    زیر نظر گرفتن رقبا، تحلیل رفتارهای آنها، استفاده درست از این تحلیل ها و استراتژی های شخصی
•    امکان برقراری ارتباط موثر با مشتریان و جلب رضایت آنها با ارائه اطلاعات مناسب و راهنمایی در صورت لزوم
جذب فالور اینستاگرام

تکنیک های مختلف برای جلب مشتری و فالوور در اینستاگرام

همه افرادی که در این حوزه فعالیت دارند می‌ توانند بدون توجه به سن و سال و جنسیت، محتوای مناسب و پرطرفدار ارائه دهند که توسط فعالیتهای خود کسب درآمدهای قابل توجهی نیز بدست می آورند.
اما برای موفقیت در این فضا برخی از نکات و تکنیک های مهم وجود دارد که دقت در آنها مسیر پیش رو را برای افراد آسان ‌تر می کند، از قبیل:

ساخت یک صفحه تجاری مناسب

ساخت یک صفحه شخصی با عکس و پروفایل مناسب برای کسب و کار، انتخاب یک نام کوتاه و با معنا و تبدیل آن نام به یک برند منحصر به فرد به عنوان اولین قدم محسوب می ‌شود.
قرار دادن برخی از مشخصات به طور مختصر در قسمت بایو و درج آدرس صفحات اجتماعی دیگر مانند تلگرام یا وبسایت مهم هستند.
صفحه اینستاگرام

نحوه صحیح گذاشتن پست در اینستاگرام

نحوه صحیح پست گذاشتن و استفاده از محتوای مناسب مانند: متن، فیلم و یا عکس با کمک کاورهای خلاقانه موجب جذب مخاطب و تبدیل آن به مشتری می شود.
همچنین نوشتن کپشن مناسب و ارائه اطلاعات کافی، اما مختصر در مورد خدمات و محصولات از قبیل ویژگی، رنگ بندی، سایزبندی، کد محصول و قیمت آن نقش تاثیرگذاری در جذب مخاطب دارد.
باید قیمت محصول حتما در قسمت کپشن ذکر شود؛ زیرا به آسانی می توان در صورت تغییر آن را ویرایش کرد.
پست اینستاگرام

خاص بودن استوری اینستاگرام

استوری از قابلیت های مهم اینستاگرام است که به افراد اجازه می دهد، یکسری محتواهای سریالی ایجاد کنند که به مدت ۲۴ ساعت برای فالوورها نمایش داده می شود.
شیوه های مختلفی برای استوری گذاشتن در جهت کسب و کارها وجود دارد که هر کدام از آنها در صورت انتخاب هدفمند می ‌تواند به معرفی و موفقیت پیج کمک نماید.
استوری اینستاگرام

اعتمادسازی با کمک هایلایت استوری

بخش هایلایت استوری در بالای پیج ها پتانسیل های زیادی برای اعتماد سازی و برند سازی در اینستاگرام دارد.
در این قسمت ‌ها می ‌توان بخش‌ های مختلفی مانند برترین محصولات، رضایت مشتریان، مشتری های خاص و کلیه فیدبک ها و تعاملات درون پیج را قرار داد.
در چنین شرایطی مخاطب با سرعت بیشتری به آنها دسترسی پیدا می کند.
Image
خرید امن از اینستاگرام

امکان خرید امن از فضای اینستاگرام

به وجود آوردن حس امنیت و جلب اعتماد مشتری بحث بسیار مهمی در تبدیل فالوور به مشتری دائمی است.
استفاده از یک وبسایت در کنار پیج اینستاگرامی می تواند امنیت بیشتری به مشتری بدهد و امکان رد و بدل کردن هزینه ها از طریق درگاه اینترنتی سایت سبب می شود، تا مشتریان با خیال راحت تری از پیج ها خرید کنند.
اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بسیار پرکاربرد است که در آن عکس و فیلم اشتراک گذاری می شود. این بستر با پایه اصلی سرگرمی اجرا شده است و در کنار این موضوع بعنوان یک بازار آنلاین برای فروش محصولات و خدمات جای بسیار زیادی را در بین افراد احاطه کرده است.
فیسبوک از محبوب ترین شبکه های اجتماعی آنلاین در دنیا محسوب می شود که جنبه تجارت در آن از سرگرمی بسیار بیشتر است و تعداد زیادی از افرادی که در امر تجارت فعالیت دارند در این شبکه اجتماعی بیزینس خود را معرفی می کنند.
یوتوب یک سرویس رایگان جهت اشتراک گذاری فیلم و کلیپ های سرگرمکننده و آموزشی و ... می باشد. این سرویس آنلاین که بسیار پرطرفدار می باشد با امکان ایجاد درآمد از طریق فیلم های پربازدید جنبه درآمدزایی را نیز برای افراد ایجاد و ترغیب نموده است.
تویینر از شبکه های اجتماعی است که بر محور اشتراک گذاری متن پایه گذاری شده است. بسیاری از اخبار و اتفاق های روزانه برای اولین بار در توئیتر منتشر می شود و طرفداران خاص خود را نیز دارد.